Komunikat
- Zdający nie powinni wnosić na teren szkoły zbędnych rzeczy, w tym książek, telefonów komórkowych, maskotek.
- Dla zdających będzie zapewnione miejsce, w którym będzie mógł zostawić rzeczy osobiste – plecak, torbę, kurtkę, telefon (w ZSR szatnia w-f/mała sala gimnastyczna)
- Na egzaminie każdy zdający korzysta z własnych przyborów piśmienniczych, linijki, cyrkla, kalkulatora itd. Szkoła nie zapewnia przyborów piśmienniczych/ kalkulatorów rezerwowych dla zdających. Zdający nie mogą pożyczać przyborów od innych zdających.
- Każdy zdający w części pisemnej z wykorzystaniem arkuszy egzaminacyjnych i kart odpowiedzi powinien mieć́ długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do zaznaczania rozwiązań́, oraz może mieć kalkulator prosty
- W części praktycznej egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie, każdy zdający powinien mieć długopis (pióro) z czarnym tuszem (atramentem)oraz własne przybory, które są wymienione poniżej:
AU.29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - kalkulator prosty*
AU.30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej - kalkulator prosty*
MG.43 Organizacja prac związanych z eksploatacją środków technicznych stosowanych w rolnictwie - kalkulator prosty*, ołówek, gumka, linijka, temperówka
R.06 Organizacja i prowadzenie przedsiębiorstwa w agrobiznesie –kalkulator prosty*, ołówek, gumka, linijka, temperówka
R.09 Prowadzenie chowu, hodowli i inseminacji zwierząt-kalkulator prosty*, ołówek, gumka, linijka, ekierka, temperówka
R.11 Wykonywanie czynności pomocniczych z zakresu realizacji zadań inspekcji weterynaryjnej -kalkulator prosty*, ołówek, gumka, linijka, ekierka, temperówka
RL.16 Organizacja i nadzorowanie produkcji rolniczej –kalkulator prosty*, ołówek, gumka, linijka, ekierka, temperówka
MG. 46 i MG.42 Eksploatacja systemów mechatronicznych w rolnictwie -kalkulator prosty*, ołówek, gumka, linijka, temperówka
RL.10 Prowadzenie chowu i inseminacji zwierząt kalkulator prosty*, ołówek, gumka, linijka, ekierka, temperówka
RL.21 Projektowanie, urządzanie i pielęgnacja roślinnych obiektów architektury krajobrazu kalkulator prosty*, ołówek HB, gumka kreślarska, linijka kreśl. 20 cm, trójkąt kreślarski, cyrkiel, temperówka, kredki ołówkowe 12 kolorów, cienkopisy czarne trzy grubości np.: 0,5; 0,3 i 0,2
RL.22. Organizacja prac związanych z budową oraz konserwacją obiektów małej architektury krajobrazu - kalkulator prosty*, ołówek HB, gumka kreślarska, linijka kreśl. 20 cm, trójkąt kreślarski, cyrkiel, temperówka, cienkopisy czarne trzy grubości np.: 0,5; 0,3 i 0,2
- Szkoła nie zapewnia wody pitnej. W razie konieczności należy przynieść własną butelkę z wodą.
- Czekając na wejście do szkoły/ sali egzaminacyjnej, zdający zachowują odpowiedni odstęp (co najmniej 1,5 m) oraz mają zakryte usta i nos.
- Na teren szkoły mogą wejść wyłącznie osoby z zakrytymi ustami i nosem (maseczką jedno- lub wielorazową, materiałem, przyłbicą – w szczególności w przypadku osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust i nosa maseczką).
- Zakrywanie ust i nosa obowiązuje na terenie całej szkoły, z wyjątkiem sal egzaminacyjnych po zajęciu miejsc przez zdających lub po podejściu zdających do stanowiska egzaminacyjnego . Podczas wpuszczania uczniów do sali egzaminacyjnej członek zespołu nadzorującego może poprosić zdającego o chwilowe odsłonięcie twarzy w celu zweryfikowania jego tożsamości (konieczne jest wówczas zachowanie co najmniej 1,5-metrowego odstępu).
- Zdający są zobowiązani zakrywać usta i nos do momentu zajęcia miejsca w sali egzaminacyjnej. Po zajęciu miejsca w sali egzaminacyjnej (w trakcie egzaminu) zdający ma obowiązek ponownie zakryć usta i nos, kiedy:
-podchodzi do niego nauczyciel, aby odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie
-wychodzi do toalety
- podchodzi do niego egzaminator, aby ocenić rezultat pośredni (w części praktycznej EPKwZ i EZ)
-kończy pracę z arkuszem egzaminacyjnym i wychodzi z sali egzaminacyjnej
- Po wejściu do szkoły obowiązuje korzystanie z płynu dezynfekcyjnego przez wszystkie osoby wchodzące na teren szkoły.
- Płyn do dezynfekcji rąk będzie dostępny w każdej sali egzaminacyjnej. Obok płynu informacja na temat prawidłowej dezynfekcji rąk.
- W przypadku egzaminu z przedmiotów/kwalifikacji, na którym dozwolone jest korzystanie przez grupę zdających z np. jednego egzemplarza dokumentacji technicznej, tego samego urządzenia, obok materiału/urządzenia, z którego może korzystać więcej niż jedna osoba, należy ustawić dozownik z płynem dezynfekcyjnym oraz poinformować zdających o konieczności korzystania z niego przed skorzystaniem z danego materiału egzaminacyjnego/urządzenia.
- Przed rozpoczęciem egzaminu zdający zostaną poinformowani o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa, w tym przede wszystkim:
- zakazie kontaktowania się z innymi zdającymi
- obowiązku zakrywania ust i nosa w przypadku kontaktu bezpośredniego z nauczycielem, wyjścia do toalety lub wyjścia z sali egzaminacyjnej
po zakończeniu pracy z arkuszem egzaminacyjnym - niedotykania dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu, a także przestrzegania higieny kaszlu i oddychania: podczas kaszlu i kichania należy zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką
- konieczności zachowania odpowiedniego dystansu od innych zdających
po zakończonym egzaminie. - Należy unikać tworzenia się grup zdających przed szkołą oraz przed salą egzaminacyjną przed rozpoczęciem egzaminu oraz po jego zakończeniu
- Poinstruować zdających, aby wrażeniami po egzaminie dzielili się między sobą z wykorzystaniem mediów społecznościowych, komunikatorów, telefonicznie, a unikali spotkań w grupie, np. przy wejściu do szkoły. W przypadku EM, EPKwZ i EZ zdający potwierdzają swoją obecność
na egzaminie, podpisując się w wykazie, korzystając z własnego długopisu - Zdający zostaną wpuszczani na teren szkoły wejściem od strony boiska (wejście od wf ewentualnie od auli).
- Zdający może opuścić na stałe salę egzaminacyjną (jeżeli zakończył pracę z arkuszem) najpóźniej na 15 minut przed czasem wyznaczonym jako czas zakończenia pracy z arkuszem. W ciągu ostatnich 15 minut przed zakończeniem egzaminu (nawet jeżeli zdający skończył pracę z arkuszem egzaminacyjnym) zdający nie opuszczają sali egzaminacyjnej.
Opłatę za egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie w 2021 wnoszą:
– uczniowie młodociani pracownicy
– absolwenci szkół, absolwenci KKZ przystępujący do egzaminu lub jego części po raz trzeci i kolejny
– osoby dorosłe, które ukończyły praktyczną naukę zawodu dorosłych lub przyuczenie do pracy dorosłych
– osoby przystępujące do eksternistycznego egzaminu zawodowego.
Opłata za egzamin zawodowy wynosi 5,5% minimalnej stawki wynagrodzenia zasadniczego
nauczyciela dyplomowanego posiadającego tytuł zawodowy magistra z przygotowaniem pedagogicznym (209,94 zł).
W przypadku ponownego przystąpienia do egzaminu, opłata za ten egzamin wynosi:
– w przypadku części pisemnej – 1/3 opłaty (74,18zł)
– w przypadku części praktycznej – 2/3 opłaty (148,35zł)
Wpłat należy dokonywać na konto: 94 1010 1140 0170 7922 3100 0000
W tytule przelewu należy wpisać: EK_imię_nazwisko_5 ostatnich cyfr nr PESEL zdającego oraz oznaczenie i nazwę kwalifikacji
Dowód wniesienia opłaty składa się dyrektorowi OKE nie później niż 30 dni przed terminem egzaminu.
l.p. |
kwalifikacja; dokumentacja [D] klasa |
data i godzina rozpoczęcia egzaminu/ czas trwania |
nr sali/miejsce egzaminu |
liczba zdających |
1. |
AU.29 |
24.06.2021/ 8.00 120 min. |
sala 7 |
6 |
|
AU.29 |
24.06.2021/ 12.00 120min. |
sala 7 |
6 |
|
AU.29 |
24.06.2021/ 16.00 120min. |
sala 7 |
4 |
2. |
AU.30 |
25.06.2021/ 9.00 180min. |
sala 7 |
7 |
|
A.27 |
25.06.2021/ 15.00 180min. |
sala 7 |
7 |
3. |
RL.11 |
24.06.2021/ 8.00 150min. |
sala 65 |
6 |
|
RL.11 |
24.06.2021/ 12.00 150min. |
sala 65 |
6 |
|
RL.11 |
24.06.2021/ 16.00 150 min. |
sala 65 |
6 |
|
RL.11 |
25.06.2021/ 8.00 150 min. |
sala 65 |
6 |
|
RL.11 |
25.06.2021/ 12.00 150min. |
sala 65 |
4 |
4. |
AU.15 |
28.06.2021/ 9.00 180min. |
sala74/hala |
3 |
|
AU.15 |
28.06.2021/ 15.00 180 min |
sala74/hala |
3 |
|
AU.15 |
29.06.2021/ 9.00 180min. |
sala74/hala |
3 |
|
AU.15 |
29.06.2021/ 15.00 180 min. |
sala74/hala |
3 |
|
AU.15 |
30.06.2021/ 9.00 180 min. |
sala74/hala |
1+2 |
5. |
MG 03 |
23.06.2021/ 8.00 150min. |
hala |
3 |
23.06.2021/ 12.00 150min. |
hala |
3 |
||
23.06.2021/ 16.00 150min. |
hala |
3 |
||
24.06.2021/ 8.00 150min. |
hala |
3 |
||
24.06.2021/ 12.00 150min. |
hala |
3 |
||
24.06.2021 16.00 150min. |
hala |
3 |
||
6. |
R.L.03 |
5.07.2021/ 9.00 180 min. |
hala |
3 |
5.07.2021/ 15.00 180min. |
hala |
3 |
||
6.07.2021/ 9.00 180min. |
hala |
3 |
||
6.07.2021/ 15.00 180 min. |
hala |
3 |
Harmonogram egzaminów-cz.praktyczna dokumentacja komputerowa i wykonanie 2021
Część praktyczna - dokumentacja komputerowa/wykonanie od 24 .06-6.07.2021 r
Harmonogram egzaminów cz. pisemna i cz. praktyczna -dokumentacja 2021
Część praktyczna - dokumentacja 21 czerwca 2021; o godzinie 9.00 i 13.00
l.p. |
kwalifikacja; dokumentacja [D] klasa |
data i godzina rozpoczęcia egzaminu/ czas trwania |
nr sali/miejsce egzaminu |
1. |
R.L 10 III TW poprawki: RL.21, RL.10, R.09 |
21.06.2021 9.00 120 min. |
sala gimnastyczna |
2. |
RL.22 IV TAK poprawki: R.11 |
21.06.2021 13.00 120 min. |
sala gimnastyczna |
3. |
MG.42 IV TMRiA RL.16 IV TR poprawki: R.16, M.46 |
21.06.2021 13.00 180 min. |
aula |
4. |
RL.16 |
21.06.2021 13.00 180 min. |
sala 8 |
Część pisemna - 22 czerwca 2021; o godzinie 10.00, 12.00 i 14.00
l.p. |
kwalifikacja; dokumentacja [D] klasa |
data i godzina rozpoczęcia egzaminu/ czas trwania egzaminu |
nr sali/ miejsce egzaminu |
1. |
RL.03 III TR RL.10 III TW AU.15 III TTD poprawki: RL.10 , RL.21, R.09 , RL.03 |
22.06.2021 10.00 60 minut |
aula |
2 |
RL.03 |
22.06.2021 10.00 60 minut |
sala 8 |
3.
|
MG.03 III TMRiA AU.30 IV TOR RL.16 IV TR RL.22 IV TAK |
22.06.2021 12.00 60 minut |
sala gimnastyczna |
4. |
RL.16 |
22.06.2021 12.000 60 minut |
sala 8 |
5. |
AU. 29 III TOR RL.11…….IV TW M.42…..IV TMRiA
|
22.06.2021 14.00 60 minut |
aula |